17 Temmuz 2014 Perşembe

Aşk Markası Olmanın İpuçları / The Hallmarks of a Lovemark

Aşk Markası Olmanın Trickleri
Bir aşkmarkası tüketicisinin saygısını kazanabilen markadır.Bu yüzden markanız tüketicinin en iyi arkadaşına tavsiye edecek kadar güven duygusunu verebilmelidir.
Bir aşkmarkası gizemli bir markadır. Gizem duygusu insanları şaşırtır ve merak etmelerini sağlar. Bir konu hakkında her şeyi zaten biliyorsanız, artık keşfedecek bir şey kalmamış demektir. Aşırı bilginin yığıldığı bir dünyada, bilinmeyenler daha çok ilgi çeker.

Aşk markası aynı zamanda love story’dir. İnsanlara dokunarak. Yani insanların duygularına hitap ederek. Onların yaşantılarında farklılık yaratarak. Apple gibi
Aşk markası tüketicinin beş duyusuna hitap edebilendir.Çoğu insanın sadece yeni araba kokusu için araba satın aldığını biliyormuydunuz. Bir pastanenin  sizi cezbeleyen özelliği taze kurabiye kokusu değilmidir.
Aşkmarkası size kendinizi özel hissettirendir. Aşkmarkaları, onu tüketenlerin  yaşam kalitesini artırandır. Bu markaları kullandığınızda, harcadığınız paradan fazlasını alacağınızı bilirsiniz çünkü tatmin edilen yanlızca ihtiyaçlarınız değil duygularınızdırda..
Aşkmarkası size yakın olandır. Daha fazla kişiye ürün satmak için şebeklikler yapmazlar. Ve kendilerine bağlı olan müşterilerinin memnuniyetini gerçekten önemserler. Bu bağı kuvvetlendirmek için, ellerinden geleni yaparlar. Tıpkı aşık olan insanlar gibi… Müşterilerinin düşünceleri ve hayatlarıyla yakından ilgilidirler. Bu yüzden sosyal medyada hedef kitlenizin düşüncelerine önem verir.
Lovemarks is a marketing concept that is intended to replace the idea of brands. Lovemarks theory is based on human beings are powered by emotion.
High respect and high love? You are a Lovemark.
Call it Lovemarks or call it something else, but the pressing question for 21st-century marketers in a digital world of social networking and brand advocacy is how to engage people so they embrace and proselytize your brand. The answer to that question: move from the top left hand quadrant to the top right. Lovemarks reach your heart as well as your mind, creating an intimate, emotional connection that you just can’t live without. Ever.
The Hallmarks of a Lovemark
A Lovemark’s high Love is infused with these three key ingredients to create lovemarks: Mystery, Sensuality, Intimacy
Mystery
Great stories: past, present and future; taps into dreams myths and icons;and inspiration
• Sensuality
Keeps the five senses on constant alert for new textures, intriguing scents and tastes, wonderful music. Sight, hearing, smell, touch, taste. Our senses work together to alert us, When they are stimulated at the same time, the results are unforgettable.
• Intimacy
Means empathy, commitment and passion. The close connections that win intense loyalty as well as the small perfect gesture. Without Intimacy people cannot feel they own a brand, and without that conviction a brand can never become a Lovemark.
The Future of Lovemarks
Lovemarks can be found everywhere but to connect with consumers brands will need to go straight for the heart.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder